2016-12-30

Skeelertraining

Jeugd

Voor de jeugd zijn er op 3 dagen in de week lessen gepland.

Maandag 18.30-19.30 uur:

Dit is een les speciaal voor de gevorderde jeugd en jeugdleden die mee doen aan wedstrijden. Tijdens deze les ligt het accent op conditie en uithoudingsvermogen.

Woensdag 18.15-19.15 uur:

Dit is een gemengde jeugdles, waarin jeugd van 6-16 jaar met elkaar les krijgen. Ze leren samenwerken en kunnen leren van elkaar. De groep wordt vaak in 2-en gesplitst tijdens de les.

Vrijdag 16.30-17.30 uur:

Gedurende het winterseizoen dat duurt tot ongeveer half maart zijn de lessen in de meeste gevallen droogtrainingen. Deze vinden plaats in of voor het clubgebouw met gebruik van materialen zoals schaatsplanken. Indien het weer het toelaat zal de skeelerbaan ook gebruikt worden.

Volwassenen

Voor volwassenen worden er 2x per jaar 2 reeksen van circa 10-12 lessen verzorgd. In de winterperiode is er een winterstop. De lessen vinden plaats op woensdag van 19.30 tot 20.30 uur. De voorjaarsreeks in 2023 start op woensdag 3 mei.

Kosten jeugdleden

• 1x per week trainen 15 euro
  • 2x per week trainen 25 euro
  • 3x per week trainen 35 eur0

De incasso zal 11x per jaar plaatsvinden. In de zomervakantie liggen de lessen stil. De overige vakanties gaan de lessen wel gewoon door.

Kosten volwassenen

De kosten voor de reeks van 12 lessen is 100 euro.

Aanmelden en afmelden

Inschrijven kan door het invullen van het aanmeldformulier.

Afmelden kan door een mail te sturen naar skeeleren@ijsvereniginghattem.nl. Afzeggen in de maand bijvoorbeeld 15 april betekent dat per 1 juni het lidmaatschap stopt.

Voor meer vragen kunt u contact opnemen via skeeleren@ijsvereniginghattem.nl