2016-12-30

Samenwerking

De IJsvereniging Hattem heeft samenwerking hoog in het vaandel staan. Zo kan onze skeelerbaan ook gebruikt worden door trainingsgroepen uit de omgeving van Hattem en is het mogelijk om ons terrein ook voor andere activiteiten dan schaatsen en skeeleren te gebruiken.

Ons clubgebouw kan voor sportgerelateerde events gehuurd worden. Zo heeft u bijvoorbeeld de mogelijkheid om een sportief event te organiseren op ons terrein en daarna een presentatie en/of een drankje te doen in ons clubgebouw. Maar ook vergaderingen behoren tot de mogelijkheid.

Wij hechten veel waarde aan het uitwisselen van ervaring en kennis met andere verenigingen en organisaties en werken nauw samen met onder andere de lokale buurtsportcoaches en de Gelderse Sportfederatie.