Toegang

TOEGANG IJSBAAN

Wanneer er geschaatst kan worden, is onze ijsbaan toegankelijk voor leden van de IJsvereniging Hattem. Door het laten zien van de lidmaatschapspas krijgt u toegang tot de ijsbaan. Ook als niet lid kan er op onze baan geschaatst worden. De kosten hiervoor kunt u vinden op de pagina Tarieven.

Als de ijsbaan opengaat, wordt dit gecommuniceerd op de homepage van deze website en op social media.

De reguliere openingstijden als er voldoende ijsdikte is, zijn:
– Maandag t/m vrijdag van 13.00 tot 20.30 uur
– Zaterdag 11.00 tot 20.30 uur
– Zondag 13.00 tot 20.30 uur

Om diverse redenen kunnen de openingstijden afwijken, check daarom ook altijd de homepage van deze website en onze social media pagina’s.

Facebook: IJsvereniging Hattem

Instagram: IJsvereniging Hattem

TOEGANG SKEELERBAAN

De skeelerbaan is op bepaalde tijden in de week toegankelijk voor vrij skeeleren. Zowel leden als niet leden van de ijsvereniging gebruik kunnen maken van de skeelerbaan. De baan is geopend van:

Van september t/m april

– Woensdag van 12.00 tot 17.00
– Zaterdag van 12.00 tot 17.00

Van mei t/m augustus

– Woensdag van 12.00 tot 17.00
– Zaterdag van 12.00 tot 20.30

Let op! Als er water op de ijsbaan staat, kan het zijn dat de skeelerbaan niet toegankelijk is.