2016-12-30

2019-07-10 Eerste stappen richting skeelerlessen

Eerste stappen richting skeelerlessen – 10 juli 2019

Vorige week dinsdag en woensdag hield de IJsvereniging Hattem in samenwerking met de Albert Heijn skeelerclinics. Ruim 50 sportieve kinderen waren aanwezig op de leerzame en gezellige middagen.

De deelnemers aan de clinics werden in groepen verdeeld en kregen onder begeleiding van drie enthousiaste instructeurs oefeningen rondom verschillende facetten van de skeelersport. Voor het eerst werden de rollators ingezet voor de echte beginners om zodoende de eerste stapjes te maken. Op donderdag kon iedereen datgene wat hij/zij geleerd had in de praktijk brengen tijdens onderlinge wedstrijdjes in verschillende categorieën.

De IJsvereniging kreeg van veel ouders de vraag of en wanneer er skeelerlessen van start gaan. De IJsvereniging hoopt vanaf volgend seizoen lessen te kunnen gaan aanbieden. Totdat het zover is, kan er iedere woensdag- en zaterdagmiddag vrij gebruik gemaakt worden van de skeelerbaan aan de Geldersedijk 45.

Skeelerclinic juli 2019