2021-02-05 Schaatsupdate 1

Schaatsupdate – 5 februari 2021

We volgen rondom corona de regels van de Rijksoverheid en de richtlijnen van de KNSB en hebben nauwe afstemming met de gemeente Hattem.

Voor nu betekent dit dat als de ijsbaan open gaat:

• deze toegankelijk is voor leden van de IJsvereniging Hattem
  • er in tijdsblokken geschaatst kan worden en er vooraf inschrijving nodig is. Een link naar het reserveringssysteem komt bij opening beschikbaar op onze social media en op onze website.

NB. Als u nog geen lid bent en u wilt zich inschrijven dan kan dat via onze site. Houd rekening met twee werkdagen verwerkingstijd voordat u uw lidmaatschapsnummer heeft. Dit nummer heeft u nodig om een reservering te kunnen maken.

Als we meer nieuws hebben over een mogelijke opening dan delen we dat met u op onze website en op onze social media kanalen. Houd deze in de gaten!