2016-12-30

2018-06-28 Fantastisch skeelerevent

Fantastisch skeelerevent op de skeelerbaan in Hattem – 28 juni 2018

Afgelopen week heeft de IJsvereniging Hattem samen met Albert Heijn groots uitgepakt met een 3-daags skeelerevenement als voorbereiding op het WK-skeeleren in Heerde. Op dinsdag en woensdag werden er door een 80-tal kinderen en 2 volwassenen lessen gevolgd om beter te leren skeeleren. Deze lessen werden door ervaren wedstrijdskeeleraars gegeven en veel kinderen merkten als snel dat er vooruitgang in zat. Op donderdag mochten zij het geleerde in de praktijk brengen tijdens de wedstrijden. Zij moesten een tijdrit rijden en daarna een onderlinge race per leeftijdscategorie. Onder luide aanmoedigingen van ouders werd er hard gestreden om de medailles. Alle kinderen gingen dan ook moe maar voldaan met een prachtige goodiebag van Albert Heijn en een mooie medaille naar huis.

De IJsvereniging kijkt terug op drie prachtige dagen en zal zich zeker gaan inzetten om dit vaker te organiseren. Zeker gezien de enthousiaste reacties van ouders en kinderen.