Skeelerbaan

FANTASTISCH SKEELEREVENEMENT OP DE SKEELERBAAN IN HATTEM.

AFGELOPEN WEEK HEEFT DE IJSVERENIGING HATTEM SAMEN MET ALBERT HEIJN GROOTS UITGEPAKT MET EEN 3 DAAGS SKEELEREVENEMENT ALS VOORBEREIDING OP HET WK SKEELEREN IN HEERDE.
OP DINSDAG EN WOENSDAG WERDEN ER DOOR EEN 80 TAL KINDEREN EN 2 VOLWASSENEN LESSEN GEVOLGD OM BETER TE LEREN SKEELEREN.
DEZE LESSEN WERDEN DOOR ERVAREN WEDSTRIJDSKEELERAARS GEGEVEN EN VEEL KINDEREN MERKTEN AL SNEL DAT ER VOORUITGANG IN ZAT.
OP DONDERDAG MOCHTEN ZIJ HET GELEERDE IN PRAKTIJK GAAN BRENGEN TIJDENS DE WEDSTRIJDEN.
ZIJ MOESTEN EERST EEN TIJDRIT RIJDEN EN DAARNA EEN ONDERLINGE RACE PER LEEFTIJDSCATEGORIE.
ONDER HET LUID AANMOEDIGEN VAN DE OUDERS WERD ER HARD GESTREDEN OM DE MEDAILLES.
ALLE KINDEREN GINGEN DAN OOK MOE MAAR VOLDAAN MET EEN PRACHTIGE GOODYBAG VAN ALBERT HEIJN EN EEN MOOIE MEDAILLES NAAR HUIS.
DE IJSVERENIGING KAN DAN OOK TERUGKIJKEN OP 3 PRACHTIGE DAGEN EN ZAL ZICH ZEKER GAAN INZETTEN OM DIT VAKER TE ORGANISEREN, ZEKER GEZIEN DE ENTHOUSIASTE REACTIES VAN OUDERS EN KINDEREN.

Op 24 juni heeft de skeelerbaan zijn vuurdoop gehad.

Op deze avond werd de baan getest door een aantal skeeleraars waaronder de nederlands kampioen marathonschaatsen junioren Aleid Klompmaker.

Aleid was zeer enthousiast over baan en het was prettig trainen in Hattem.

Hierna waren schaatsvereniging Zwolle en Dalfsen met o.a. Erben Wennemars aan de beurt om de baan eens goed onderhanden te nemen. Ook hier was men zeer enthousiast over de baan en ook over de ligging. Hij hoopte hier zeker nog eens weer terug te komen om te trainen. Het was een fantastische avond met veel enthousiaste rijders maar ook zeker de toeschouwers die even langs kwamen om te kijken naar de activiteit die er ineens op de baan was.

test skeelerbaan